Internetinėje parduotuvėje galima atsiskaityti:
Grynaisiais pinigais atsiskaitoma prekę užsakant salone.
Prekės pristatymo terminas 4-6 sav. Kai kuriais atvejais gali būti ilgesnis, bet tai nurodyta prie konkrečios prekės pristatymo laiko. Išankstinio apmokėjimo atveju, užsakymas pradedamas vykdyti tada, kai apmokėjimas gautas.
Jei prekės pristatymas vėluoja, būtinai praneškite mums.
Pristatymo kaina visoje Lietuvoje skaičiuojama pagal kurjerių tarnybos DPD nustatytus įkainius.
Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00-17:00).
Priimdami pristatytas prekes, patikrinkite siuntos (pakuotės) būklę, įsitikinkite ar pakuotė nedeformuota, nepažeista. Jeigu kyla įtarimų, kad pakuotė buvo pažeista, deformuota, nepasirašykite ant siuntos dokumentų ir siuntą atiduokite atgal kurjeriui. Jeigu pakuotė tvarkinga, tada pasirašykite sąskaitoje faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente. Pasirašytas dokumentas, tai įrodymas, kad tvarkingos prekės buvo pristatytos būtent Jums.
„Topolina“ salono adresas: Dubysos g. 19, Klaipėda.
Už prekes galima atsiskaityti atliekant įprastą pinigų pervedimą į įmonės sąskaitą. Mokėjimo paskirtyje nurodomas užsakymo numeris (užsisakydami prekes, užsakymo numerį gausite el. paštu).
Duomenys bankiniam pavedimui:
UAB „Topolina“
A/S 637300010087920401
AB Swedbank
Įmonės kodas 140838279
PVM mokėtojo kodas LT408382716
Elektronine bankininkyste atsiskaitymai vykdomi per paysera.lt. Pasirinkus mokėjimą per elektronine bankininkystę, nukreipiama į Jūsų pasirinktą banką ir suformuojamas užsakymas, kurį belieka apmokėti.
Prekių grąžinimas
Kai pirkėjas atsisako priimti nebrokuotas pristatytas prekes, jis privalo apmokėti prekės grąžinimo mums pristatymo išlaidas.
Jei turite pageidavimų ar pastabų dėl prekių pristatymo paslaugų - prašome kreiptis el.paštu arba telefonu, nurodytais kontaktuose.